jag siktar mot toppen så långt jag kan nå

Hemma nu från skolan, gick upp ovanligt tidigt idag. Var på skolan vid kvart i 8, det kändes en aning ensamt där utan allt pådrag och alla elever som burkar finnas där. Iallafall så gick skoldagen ganska snabbt och jag drog mig mot bussen och åkte hem, nu sitter jag här och är redo på att skriva på SO;n som jag måste verkligen bli klar med!! mitt mål är att bli klar nästa onsdag, det klarar jag.. väll?

Ihelgen blir det nog att umgås med hanna, tror jag sover över hos henne från fredag-lördag. Saknar den bruttan så jääkla mycket, helt otroligt. Jag är egentligen van med att umgås med henne 24/7. Men om jag ska säga det rätt så ingen missförstår detta så har jag faktiskt  tid för andra, ex. en underbar vän, som jag har kommit närmare o närmare för varje dag, tror du vet vem du är.

Nu ska jag ta tag i mitt SO arbete, så pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

najs

2011-01-17 @ 16:57:45
Postat av: julia

vem är den underbara vännen? ;)

2011-01-18 @ 20:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0