california king bed

älskar denna lååååten
John Mayer – Slow Dancing In A Burning Room - Acoustic 

hallu allihopa kom precis hem från kyrkan, riktigt kul var det! har spenderat nästan hela dagen i kyrkan med alla musikklassen förutom då vi hade paus. idag ville inte mitt hår samarbeta så imorgon då jäääklar ska försöka få till guldlock lockar, haha ni vet ;) hahaha nu kom jag o tänka på en sak, en i min klass. john heter denna grabben säger " du vet " efter varenda mening du vet ;)  ååååh varför var olle tvungen att åka ut i idol? han är min idol, kung och världens bästa! aja.. whatever nu sitter jag här och bara chillar och vilar ut efter konserten. ska dra ner nu och käka gooodis och kolla på idol föratt kolla om min älskling syns i tv.. hihi kalla mig inte desperat för det är jag inte jag är bara käär i olle hedberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0