svar på tal



ahjo.. nej men man kan säga att jag umgicks ju inte direkt med dem som jag umgås med idag. jag började snacka med jennifer av en ren slump, minns faktiskt inte hur det gick till men innan var jag väldigt tillbaka dragen och hade inte alls någon kontakt med alla " 97or " som nu.  jag började snacka mer och mer med jennifer. sen efter ett tag började vi umgås. hon " visade " mig alla hennes rössö kompisar, och jag började snacka mer med dem osv! det var som om jennifer fick mig att.. lixom började leva livet aja ni fattar inte eller så gör ni det! ;) det är någonting speciellt med hon dära jennifer berg

Kommentarer
Postat av: hon dära jennifer

jag är glad för alla våra stunder & minnen, love ya abdull. ja har sagt det tusen gånger dom senaste dagarna, men faan vad jag kommer sakna dig när du e iväg. på andra sidan jordklotet dessutom :(

eh du kommer ju förmodligen hem om du nu inte förälskar dej i en chille, och då är jag här hemma i kalla jävla sverige och väntar på dig det ska du veta muhihi, pöss <3

2010-12-16 @ 16:29:59
URL: http://menaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0