bla bla bla

stackars lille brodern som (troligtvist) åkt på magsjuka, han spyr på kvällen men på dagen är han helt prima frisk. Förhoppningsvis är vi alla friska på fredag för då blir det ju en tripp till göteborg, ska vi så kul. Längtar, har gjort super länge. Ville bara påminna er alla om att på söndag är det bara två veckor kvar tills jag åker, och nästa helg är det julkonsert två dagar. fredagen den tionde och lördagen den elfte. Och i helgen ska jag nog sova hos agnes.. lördag till söndag. Vi får se vad vi hittar på, att skratta är inget undantag iallafall ;)

hmm.. idag var det konfa iallafall efter skolan, vi hade en liten " fest " i slutet på konfan där det bjöds på typ godis dricka och chips, haha värsta oväntat! Sen drog jag hem plugga kemi och sen kolla jag mamma och pappa på tv, sjukt bra program som gick på fyran!

Jaha ja.. torsdag imorgon då och det innebär 2 läxförhör och ett prov! oooorka
Aja, nä nu ska jag dra mig mot sängen om sova gott, godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0