svar på några grejjor

Min allrabästavän-
jadu, jag har ju en vän som alltid har funnits vid min sida, aldrig svikit mig. alltid stöttat mig. vi har hållt ihop i 9 år och aldrig släppt varandra, jag hoppas vi stannar och håller ihop resten av livet.. denna tjejjen heter hanna thulin, hon har allt som en allrabästavän ska ha! har ingenting mer att säga för som ni har förstått är hanna underbar, bäst, finast. hon skulle kunna göra allt för mig, och jag för henne!

En allrabästavän jag har haft- det får nog bli sigrid michal! jag träffade henne på dagis, vi blev bra vänner där, antar jag iallafall. för nu, för ungefär 3 år sedan började denna flicka på västerskolan. efter några år började vi snacka så det tog inte lång tid fören vi började umgås som bästavänner, vi hade alltid kul. skratta åt allt, gjorde allt tillsammans. jag insåg att jag sigrid var hur bäst som helst och blev därför min allrabästavän, vi var det i ungefär några månader fören vi började glida i från varandra. ett litet bråk hamnade i mellan och förstörde faktiskt allting. right now är vi vänner som tur är. för en sån person som sigrid, är omöjlig att släppa!

Det bästa förhållandet jag har haft- ehm.. jag måste då säga att det bästa förhållandet jag har haft hitils var med edwin. vi var tillsammans i 4 månader typ. jag var kär på riktigt och jag spenderade många dagar i veckan med honom, med honom kände jag kärlek. och för mig känns det som om jag har fått uppleva kärleken i tidig ålder. ehhm, jag blev kär i honom första gången jag såg han, så är det bara. just nu är vi inte alls vänner, ovänner tror jag. vi har nog lite svårt för det dära att vara vänner eftersom vi har gått förlångt med tjaffset! vet inte vad mer jag ska skriva men ah. hehe


Det bästa minnet från mitt liv- Bästa minnet från mitt liv är nog alla gånger jag och min familj har varit ute på semester på olika ställen! så sjukt roligt. synd bara att jag inte insåg det just då. men nu när jag tänker tillbaka på sommaren 2010, en vecka på olika ställen i sverige/danmark. BÄST! och så ALLA minnen med mina underbara vänner är så sjukt bäst!


En sak jag skulle vilja göra-
Jag skulle vilja.. åka jorden runt! haha nej men jag vetinte :D


En vän som jag skulle kunna göra allt för-
som jag skrev där uppe.. hanna thulin!


En vän som betyder väldigt mycket för mig-
Agnes lorentzon gört!


Något som gör mig glad-
min famlij+ mina vänner


Något som gör mig ledsen-
när kärleken tar slut


Något som gör mig arg- 
killar som driver, eller när folk ljuger!


Någon som har förändrat mitt liv-
jag måste nog säga att jennifer berg har gjort det! vet inte varför, eller jo!
lång historia. börjar redan vintern 2008.


Något jag vill ha-
nytt löshår.. eller ah! låååångt fiiiiint hår


Något jag längtar efter-
CHILE RESAN!


Någon jag saknar-
dem vännerna som jag inte umgås så mycket med längre..


Kommentarer
Postat av: sofia

kan inte du berätta den '' långa historien '' om dig och hondär jennifer berg ? :)

2010-12-15 @ 20:49:19
Postat av: sofia

kan inte du berätta den '' långa historien '' om dig och hondär jennifer berg ? :)

2010-12-15 @ 20:49:46
Postat av: Agnes

aaw gumman! älskar dig !<3

2010-12-15 @ 22:10:01
URL: http://loreentzoon.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag saknar dig..

2010-12-30 @ 16:26:52
URL: http://menaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0