älskar din stil

shubreee, kom hem för typ 10 min sen har varit på stan med agnes lite med christoffer bara och yttelite med magnus. aja jag och agnes så tjocka som vi är åt på donken.. haha fult att jag säger donken men orkar säga mac donalds (a) idag var det skola som vanligt inte alls kul lite segt ba. vi ska ha prov i kemi på torsdag och jag fattar noll, lille hannes hjälpa oss lite idag i skolan.. haha lillen da.

men jag ska iallafall plugga lite kemi idag för det behövs tänker ju inte direkt få ig elle? oh noo ah men vad ska man skriva om då, ehm.. jaaha men jag uppdatera lite ikväll kanske, här är en gó låt på köpet.. haha på köpet, o herre gud jag är trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0