boy you drive me crazy

Ah sha, slutade skolan idag vid kvart i 2. drog dirr hem och nu sitter jag här, ska snart börja skriva på min svenska grej.. halleguttan denna veckan är det mycket plugg! Tänk hur jag kommer softa rået på fredag kväll, bara tänka att allt är klart. Denna veckan kommer bli kämp, omg..


Tisdag: Sv-litteraturseminarium för alla utom "Låt den rätte komma in". Ma-prov. Kolla igenom ma-boken.

Onsdag: Sv-"Låt den rätte komma in" Torsdag: Sp-glosor s.20.

Torsdag: Hk- s.56 rotfrukter.

Fredag: Ma-prov kap 2. So-läxa 138-140, 142-143, 147-148 plus ant. Bi-läxa 172-177.

JAG ORKAR INTE!

jag måste asså börja skriva på min svenska litteraturseminarum grej nu.. så äre! Så jag bloggar mer i kväll om jag har kämp kvar att blogga efter massa knappande på svenskan! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0