du drar mig tillbaks

tjena, är så himlans trött, men jag klarade av den jobbiga tisdagen. Nu är klockan halv 5 och om ungefär en halv timma blir det mörkt ute, alltså långa nätter.

Är på sånt konstigt humör, inte glad? inte ledsen? inte kär? inte sur? är helt nollställd. Det är så sjukt hur mycket jag saknar vissa saker, och hur sjukt mycket jag längtar efter things that never happend. enligt dig, enligt mig går det inte att sluta tänka på allt som var förr. nämner inga namn, eller hur längesen det var. kanske 5 år sedan? eller ett, eller kanske en vecka sen..

MHMM

i helgen ska jag och agnes ha filmkväll med nåra boys;) eller btw, får se!
pusshej nu ska jag sova. eller nej, jag ska.. kolla på nickelodeon! :D:D:D


Kommentarer
Postat av: AGGEBAGGE

du å dina jävla barnprogram xd



joo vi ska fan i mig göra något hur kul som helst i helgen som vi ALDRIG kommer glömma !! <3

2010-11-16 @ 18:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0