getting over you

tack sofia! ;)

som ni ser så har sofia gjort en header till mig, synd bara att den bilden på mig och hanna blev lite suddig, aja men det får gå. gud sicket väder det är just nu, det började snöa rejält igår och gjort hela natten hela dagen idag, kan det inte sluta någon gång? känns lite jobbigt bara att man inte ska fira nyår och jul med sin familj, men jag har ju min underbara kusin, min mormor o hennes man så ensam utan släkt blir man ju inte! 

imorgon är det måndag igen, en hel skolvecka framför mig.. aja bara och kämpa som sagt ;) 
min helg har varit super tråkig! helt jekla seg ingenting har hänt.. mhm jag längtar super mycket till underbara olle som jag ska få höra sjunga live på fredag!

och så längtar jag suuuper mycket till chile ni kan inte bara fatta 3 heeela veckor med världens bästa kusin sola bada fira nyår fira jul snacka spanska(haha kommer gå så bra) nej men ni fattar så jeekla awesome! wihoo tack mormor och alla ni för att jag fick följa med!

jag kommer sakna allihopa, tänk på det! sakna mig inte för mycket.. hur många dagar är det kvar nudå? 21 dagar och exat idag 3 veckor.. aja ska ner och käka nu.. pusshej sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0