här kommer ett svar på en fråga

Anonym om allting börjar om:
fett fin blogg & bra låt ;p
din header (aaaa) <3
kan du förklara och printa bilder hur du fixar din header så?? ^^
och viilken program du gör de på ;o

Jo, hehe tack! Ja visst, jag gör min header i picasa 3, hur enkelt som helst! Såhär gör jag mina headers

Dålig bild FÖRLÅT! men iallafall, när du har fått upp programet laddar du upp en bild (helst med ljus bakgrund) Sen klickar du dig vidare med att gå in på " justering " där ser du på bilden att jag har ringat in tre saker som heter " fyll belysning, högdager, & skuggor" dra dem åt höger och justera lite med bilden;

Sen när du har gjort så med några bilder går du in på collage, där lägger du in alla bilder och grejar lite beroende på hur du vill ha din header!

GLÖM INTE ATT TA BORT " RITA SKUGGOR " på vänster sida där du ser på bilden!


Kommentarer
Postat av: Leontina<3

hej jag undrar om du kan fixa en header till min blogg som du hade på din förra. För jag har inte den sidan som du har. annars skulle jag har gjort det helt själv men här är min msn du kan adda:

[email protected]

2010-11-09 @ 14:32:00
URL: http://leontinagashii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0