hör du hur jag håller andan?

Hej bloggen, nu sitter jag här hemma. Ska snart ta tag i pluggandet, idag gick det bra på svenskan, så som jag skrev igår! haha.. jag blir så less på mina jeans asså, sjukt snygga, jätte bekväma MEN det finns 4 hål i den, jag har inte gjort något dom har bara gått sönder, där var dom 500 kronerna gone.. Jag ska köpa nya jeans snart tror jag, jag har inte alls mycket byxor ochså.. aja iallafall, det så så sjukt hur mycket man kan SAKNA folk, saker, stunder.. osv. jag längtar as mycket tillbaka förr, typ i somras, jag var lycklig. och nu bara, tråkigt väder, inte alls samma kompisar som då.. klagar inte på att dom som jag har nu är bra, för ni är bäst! men ändå, aja ni fattar, i miss the time! men nu ska jag pluggaa, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg! ;)

2010-11-23 @ 16:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0