i skolan

hallå allihopa just nu sitter jag vid en data, ska egentligen ha bild. Men vi ska skriva om en sak som vi jobbat med. E gubbe vi gjort alltså.. aja, jagsitter här med daniel och oskar och lyssnar på musik, haha vafan lyssnar dem på? joo.. duck song? och.. ska fråga, den elaka clowen och den lilla söta flickan? mhm.. idag ska jag hem bara och plugga tror jag, ett måste för vi ska ha prov på torsdag. aja, det är onsdag imorgon iallafall, slutar tidigt sen efter skolan blire stan och konfimation.. jag orkar inte med att gå till kyrkan, men måste!

ville bara till lägga att oskar är bäst.. fast ne, hahhaha. nu blev oskar ledsen.

pusshej

Kommentarer
Postat av: Agnes

haha oskar suger punkt slut !...

2010-11-30 @ 17:41:24
URL: http://stangenbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0