långa nätter

Guuud va mörkt det är ute, klockan är bara 17.00? hihi, vad mysigt ändå. Men herregud vad jag saknar sommaren! Mitt bästa sommar minne var när jag var i strömstad med Hanna, helt oslagbart! Så himla synd att jag inte hade köpt min kamera när vi var där, så jag har inga bilder därifrån, men jag har mitt minne, så kan ju alltid tänka och minnas tillbaka! (y) Sen längtar jag tillbaka till min semester vecka med familjen, nur när jag tänker tillbaka så hade vi så himla mysigt & kul, även mina sura miner och stunder när vi var iväg!  JAG SAKNART! vill ha tillbaka sommaren!

Snart ska jag iväg på pyssel kväll hos Malin, min mammas kompis Med min syster, erika fanny, mamma & simon ;) heheh, men nu ska jag sluta skriva och fixa liter grejer, puss! <3

Kommentarer
Postat av: marree

sketbra!! :D



asså shit jag fattar fortfarande inte varför dom dära småungarna skrattade åt oss? ;s

2010-11-05 @ 00:21:01
URL: http://tjenapudding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0