movie time

hej, nu har jag precis gjort klart min svenska grej som jag ska lämna in imorgon. ah jusste imorgon är det kompliterings dag. Det innebär att man ska få jobba med vad man vill, det man ligger efter med och det man behöver jobba med. Det blir nog ganska chill;) sen efter skolan, blir det konfan, heheh. Sen efter det ska jag ta pass? för jag ska snart iväg och då måste man jö ha det. Har bara ett på mig där jag e pytteliten. hehe.

Straxis om en timma typ ska jag kolla på film med mamma och pappa. vi ska kolla på frozen. Den verkar faktiskt bra;) jag verkligen älskar skräckfilmer och spännande filmer. Men det blir inte lika roligt sen efter då när man skrämmer upp sig själv, hihi som jag alltid brukar göra, whatever. här är traliern på tha mooovie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0