orkar inte med skolan!

jag är hur sjukt skoltrött som helst, snacka om att man blir less på att komma hem o bara sitta och plugga direkt när man har spenderat en hel j*vla dag i skolan! jag blir så trött! vill ha lov, sommarlov JA TACK! jag vill åka till chile nu JA TACK! imorgon en lång skol dag, ganska så soft ändå.. har jobbiga lektioner fram till klocka n halv 2, sen hemkunskap resten av skol dagen till kvart i 4, efter skolan blire nog agnes.. har för mig att hon sa det förut på msn, aja! men nu ska jag gå och lägga mig för jag är hur trött som helst och jag ska soova jätte gott. haha godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: Agnes

FITTA! jag orkar inte helvetes skola längre! fattar varför folk skolkar ;o

2010-11-25 @ 07:47:01
URL: http://stangenbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0