Rose Colored Glasses


haha, muppbild. Jag sitter här vid min älskade data en fredag kväll o bara chillar. Förut snacka jag sigrid och jennifer om att vi inte kunde leva utan mobil och data. Allright, jag skulle hellre klara mig utan datan än mobilen :o aja. Idag efter skolan bestämde jag sigrid och jennifer att vi skulle till torp tillsammans. Först åkte jag hem till jennifer, vi bakade kladdkaka. åååååh, smeten är så himlans gott. Kladdkakan blev ochså grüm, hehe. Sen så drog jag annie sigrid & jennifer ut till torp. Fick köpt mig en jeans skjorta för 100 kr. Åh det fanns så mycket rea på torp trodde jag skulle typ köpa hela torp, hahah. Nu ska jag snart kolla på vem som åker ut på idol, hoppas inte olle drar. han e bäst. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0