sluta leta efter toppen

hallåå snyggingar, idag slutade jag kvart i 3, fast vi fick sluta halv 3. wihoo, drog t stan i snöovädret med hanna, ruskigt kallt kan man säga. sen när vi kom t stan träffade vi christoffer lite bah. sen drog jag och hanna och fika, vi köpte varsin stor varm choklad, men marshmellows, cokladsås, vanilj grädde osv. det värmde två frusna tjejor kan jag bara säga..

sen efter tog vi bussen till torp, där ute gick vi bara runt och snacka skratta och hade bara kul. jag fick köpt mig en genom skillnig svart skjorta, men lite blommor på , riktigt snygg! hahah, jag och hanna köpte varsin räk macka grej... vi köpte den för 26 spen, om vi hade köpt den för 30 spenn hade vi fått sitta på coop och äta på den resturangen, men så klart är vi så dumma så vi betalar bara 26 kr, vart fasen ska vi sitta då tänker vi?? JO, då gick vi till en toa och satta oss och åt snabbt, haha fyyy va äckligt, aja så jeekla typiskt mig och hanna!

sen på bussen hade vi köpt en choklad kalender och möla i oss den, riktigt göött!

just nu sitter jag här och lyssnar på musik och jag har jätte ont i magen och huvudet, jekla mensvärk säger jag bara! aja, nu ska jag faktiskt vänta spänt på vem som stannar och inte stannar på idol! pusshej

gammal bild, fast ne.. kanske 3 månader?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0