som om allting redan var bestämt, som att jorden går åt solen.

jag har booring vaknade halv ett idag, ehe, trött ellä? ingenaning vad som händer idag, tror det blir hanna. Men först måste jag pallra mig till spegeln ta med mig sminket och plattången och fixa mig tror faktiskt jag ska göra det om 10 minutas. Igår var jag på kannan inte så värst kul där heller men ganska iallafall med hanna först, sen kom agnes en stund, najsigt! ;) Idag orkar jag inte slösa änu mera pengar på kannan säkert inga roliga som spelar, mihi eller jag har ingenaning? nånting hittar jag väll på idag, sista lovdagen? eller ah, imorgon är det skola igen, ååååh. jag orkar inte! jag vill att det ska bli den 19 december nu! eller sommarlov, heheh. Varför kan vi inte ha sommarlov ett helt ååår, snacka om skönt, sola bada å allt. ehehe, ah jo. Men nu borde faktiskt jag fixa mig, så puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0