california girls, eller vad säger du?

ååh jag blir så less på så kallade " bästavänner " snackar skit om en, och sedan förneker det.
det finns inget värre..

tillbaka till verkligheten, jag vaknade för typ i timma sedan, guud va trött jag är. fast inte lika mycket längre som förut, såå himla gott med lOV ellerhur?

HAHAH igår världens roligaste dag med agnes och hanna, jag och agnes skrattade åt typ allting, och när jag typ råååkade nysa skit högt, så ah. sen när vi missade gudstjänsten blev hanna jätte sur, och agnes tvärtom. vi tänkte dra tillbaka till uakannan, men nä. det ville inte hanna, så vi sket i det! :p
idag blir det nooog ua kannan igen och träffa massa folk! pusss <3

Kommentarer
Postat av: Agnes

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATSHO!!

2010-10-30 @ 11:53:55
URL: http://stangenbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0