hannnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaa!

sha sho sha sho blögggen! nu sitter jag här o gästbloggar o äter tårta! göött som fan får jag säga:D
idag hade vi först bild o då blev jag klar med min gubbe av lera o hon hade vääääärsta sillisarna(A)
haha sen hade vi hemkunskapen idag så hade jag tänkt mig att vi skulle få laga något för jag var så jävla hungrig men nähäpp det skulle vi inte så jag blev så jävla sur. vi såg på en fiskfilm haha han var fan bögig som var med som "programledare" . haaha fyfan vad jag skratta åt en komentar en i filmen sa hon bah: dom här är väldigt goda att suga av. hahah det var fett kul asså:O
vi hade idrott sista lektionen o då hade vi basket( jipppiii!)
sen så kom jag hem o åt thaimat fann vad gött sen var det ju bara att börja plugga-.-
nu sitter jag här o är så jävla trött o äter min ggooooooda tårta(A)


/ den bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0