här kommer ett verb: kärlek

Nu sitter jag här och försöker plugga allt jag vet om asagudar, och vikingar. Det kan jag säga inte går så jätte bra, nä skoja. Jag har faktiskt fått ganska mycket kunskap när det gäller sånt, haha. Tor, frej, freja, oden. osv..
Sen ska man veta också deras lilla historia och religon, vet bara att dom var en jäkla plundrare och handelsmän! (y)

Imorgon ska jag till stan efter skolan, köpa lite granna godis chips dricka åså med annie. För jag ska på läger med konfan, mhm. fårse hur kul det blir, hoppas det blir ett minne för livet, hihi.
Missar ju discot imorgon, men det får bli en annan gång. Det kommer flera! :D

här kommer ett verb: kärlek
kärlek är inte något man känner, utan något man gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0