I'm gonna get you back

Halllååå eller!
Idag kollade vi på " allt för min syster " på svenskan och livskunskapen, vi hann aldrig se klart hela. men åå så underbar film, fick tårar i ögonen, och det var inte bara jag som fick det heller!

men idag efter skolan gick jag och annie till stan, käkade på donken. och köpte choklad. HAHA, vill helst inte ta upp
detta i bloggen, men asså det hände väääldigt myckte r4ndom saker idag på stan.. hahhah.
sen tog vi bussen till bääve kyrka, ja, vi gjorde typ inget speciellt. sjöng, pratade som vanligt. ;)
gud sååå soft :D
Sen gick jag och annie hem till mig och bara nördade datan. haha jaaaaaa. imorgon är det torsdag, sen dag asså.. orkar inte. haha xd. men men snart fredag, och helg. GUD va fort tiden går, dagarna, veckorna.. ALLT! det är ganska läskigt..

ville bara säga en sak.. jag fick ett tecken av gud idag! :o
det var läskigt, tyckte både jag och annie. fast ganska cooooolt.

ska läsa lite hemkunskap nu, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0