jag vill ha dig, som jag hade dig förut

hej hej, idag fick jag gå hem från skolan. satt på spanska lektionen och mådde seriöst inte bra! mitt huvud dunkade och min hals skavde, usch :( min helg i helgen så ungefär ut såhär..

fredag: träffade jag belle efter skolan, vi drog ner till stan. Köpte lite choklad, drog oss upp till clas ohlsson och satte oss på bänken där uppe, snackade om allting, en massa saker. Sen runt kl 5 tog vi bussen hem till mig, satte oss vid datan. Sen vid 6 drog belle hem. Jag satt kvar vid datan och runt 5 i 8 gick jag ner till min familj och satte mig i soffan och kollade på idol, min favortit är olle, synd bara att han valde fel låt.. Sen tog jag det bara lugnt hela kvällen.

lördag: runt kl 1 kom sigrid och hennes pappa och hämtade upp mig, vi åkte ner till stan. Gick bara runt lite. Sen gick vi och käkade, och sen gick vi och hyrde film och köpte godis. Vi skulle gå från stan till sigrid, det tog cirka 2 timmar för oss. Men det kan bero på att vi tog ett litet äventyr på vägen hem. Vi gick upp i skogen, klättrade. Kom upp på en skogstopp och satte oss ner, såg ut över lilla uddevalla och bara njöt av livet, satt där i en halvtimma och snackade, sen traskade vi hem. När vi kom hem hade sigrids pappa kalas/fest. Vi gick ut, träffade några, eller ah. erik henke och kiffe. Sen gick bara jag och sigrid hem och kollade på instängd 2 och käkade godis.

söndag: vaknade jag, eller jag blev väckt halv 10. Gick upp fixade mig, sen åkte jag och pappa och hämtade hanna, sen åkte vi till bäve kyrka, och gick på gudstjänst, inte direkt världens roligaste jag vet menmen, det funkade. Sen tog vi bussen till torp, där köpte vi hårfärg. Sen drog vi hem till hanna, färgade håret i hennes garage. hehe, resultatet blev mörkbrunt. Sen träffade vi erik henke och kiffe en stund, jag drog hem vid 8 ungefär. fixade allting för morgondagen. sen bara jag tog det lilla lugna.

DET DÄR VAR MIN HELG, HEHEHEHHE :D!
NÄSTA HELG BLIIIREEEEEEEEEEEE KONFA LÄGER ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0