living on a prayer

oyesssssssh. kom hem för typ en timma sedan, drog hem till jennifer efter skolan, jag duscha hos henne sen blåste hon mitt hår, det blev typ ganska platt (har egentligen affro) . hahah. jag vill ha lååångt äkta as lent hår. åååh! :o jaaaaaaag älskar min abdulla muckeeeeet, hon är jätte knâpp.

IMORGON SKA JAG PÅ ROCKCAFÉ. omg, det där lät som om jag var värsta desperat. nej men asså det är en konfimation grej, som en gudstjänt ungefär. Jag ska dit med olle, annie och hanna. fast mest hanna eftersom.. ähm. vet inte, eller jo, vi ville de.. självklart.

jag saknar tiderna förr. just nu känns allt konstigt,  även om jag har dem bästa i hela världen. J H & S.
så kan det inte bli bättre, fast jo. om jag hade dej skulle jag vara lycklig älskling.

ska gå och be nu, min kvällsbön. jag är beroende.. ett måste. not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0