med dig blir jag mindre, som gubben i lådan.

min blogg är helt ointressant, right?
bara för jag inte har visat den för ngn, typ 10 bara.
den är lite hemlig justnu men ska snart visa den för massa, och skaffa några läsare per dag!
idag; efterskolan drog jag sofia och annie till stan och käkade, sen träffade vi olle och tog bussen till konfan som började kvart i fyra, vad gjorde vi där? ehm, vi pratade, sjöng och lekte lekar. sen drog jag hem och lagade mat, hemlagade köttbullar och potatismos, hemkunkapsläxa asså. mitt mos blev skit gott. haha, nej med seriöst! xD

ville bara säääääga att i helgen, på lördag. ska jag jennifer och hagge till erik edh, bara så ni vet. de e najs.
nu ska jag gå och be en bön, hahah xD vi har det i konfa läxa asså..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0