She will be loved

hejhejhejhej, ska snart dra mig till sängen. Idag har jag varit i skolan, det gick segt. Första lektionen hade vi engelska, där var vi i datasalen. Jag satt i bibblan och tjöta med emma dauksz, haha. Sen hade jag spanska, vi softade bara, snacka lite osv. Sen lunch. Sen samling, no och tillsist hemkunskap. Vi lagade tyvär ingen mat! :/ haha jag som var såååå hungrig. men vi planerade en fisk rätt. jag ska laga denna goda fiskrätten med moa! haha, vi ska iallafall göra rödspätta, stekt. Och hasselbacks potatis, vitlöks bröd. och någon god sås. heheh, mummmmma :D Nu ska jag gå och sova! så godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sååå snygg!!

2010-10-16 @ 11:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0