bless the broken road

inget bloggande imorse, inget bloggande på dagen, men ett bloggande på kvällen. just nu sitter jag här och lyssnar på " bless the broken road " sjukt braaaa låt..  idag har jag varit i skolan. vi slutade tio i tolv med musik sista lektionen. bara halva efter som vi egentligen har en timmas och tio minuters lektion. efter skolan gick jag och hanna till stan, käkade där. köpte godis och bara gick runt och tjöta. sen tog vi bussen hem till mig. och här hemma har vi varit ute, käkat godis och käkat shushi.  gottigott, hehe. imorgon blir det göteborg med mamma. bloggar mer imorgon, kysshej.


Kommentarer
Postat av: b e l l e b u s

min sötnos på bild <3



låten (L)

2010-09-18 @ 22:03:49
URL: http://blerinademiqi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0