idooooooooool

gud va jag älskar idol, muuuuuums. ska försöka trycka in några spanska ord i min hjärna innan jag går och lägger, är lite smått trött. men så äre väll nu när skolan börjar halv 9 och man måste gå upp tiiidigt, och slutar sent, längtar till vecka 44. loooov, puss va kuul det kommer bli. eller ah iallafall skönt, ruskigt skönt! :)

jag funderar på att göra något med mitt hår, ändra färg eller göra slingor. är trött på att bara vara mörkhårig, men men ska tänka ett tag till har inte riktigt bestämt mig än..

jag har ngt så sjukt ont i min tumme, smällde skåpet rakt på den idag, var lite förbannad över att var tvugen att ha återläsning efter orientering och jag var grymt trött.. det gör ooooont. buhu.

och jag har hört talas om något disco i oktober, gud va sugen jag blev på discooo. ah men pusshej, spanska glosor gud va grümt. kysshaaaaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0