like a pyramid

SÖNDAG
söndagar är absolut inte min favoritdag på veckan. utan det är onsdag och lördag. nu sitter jag här och väntar på min kusin alicia, ska alltså spendera denna söndag med henne. tror vi ska till stan, men vi vet inte än.
idag är det 19 september och det betyder att det är idag man ska rösta. även om jag bara är 14 år och ska få rösta på riktigt om 4 år så vet jag just nu vad jag ska rösta på. rösta på det i skolvalet också. kan ni gissa vilket parti? (a)

ska ge min kusin en plingeling på telefonen nu, så vi hörs. kysshej


Kommentarer
Postat av: johannaaaa

ASBRA UPPDATERING MOPPLAN<<333

2010-09-19 @ 13:31:05
Postat av: aliiicia

naaw , vi kommer ha det bäst!

2010-09-19 @ 13:45:06
URL: http://alicianovoa.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

du är en sosse

2010-09-19 @ 15:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0