ne ne

tomorrow är det fredag. gottigottans eller vad. idag göteborg med hanna, ehm. vi var inte där alls länge, några timmar eller så, fick bara köpt mig hårpuder dust it. och en grå munkjacka. asså jag var inte så shopping sugen, kände väll att jag inte behövde något just nu. jag trivs i min gråa munkjacka, ska ha på mig den imorgon, det e najs. idag har jag fått klart min matte läxa, skrivit på teknik grejen. pluggat musik, och so. allt detta idag, fast har ju pluggat massa hela veckan och förra. det är bara det att dem 28 musik orden som är på latinska som vi ska veta vad som betyder på svenska, sätter sig verkligen inte i huvudet!! :o åååh, jag stör mig. ska stänga av datorn nu och sitta och läsa igenom all musikläxa, så vi ses. kyssshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0