välkommen till min nya blogg, hihi.

hejsan

nu har jag skaffat mig en egen liten blogg, har haft en med sigrid, och en med sandra sanna och sigrid. det gick la inte så jätte bra. så jag täntke att jag kunde skaffa mig en helt egen blogg, hehe. idag är det onsdag, och det betyder att jag har varit i skolan, sista lektionen hade vi orientering på kasen, det var inte så superduper kul att springa där uppe när det hade regnat hela dagen.

jag fick orientera med danne, och dom sista 5 minuterna började det spöregna verkligen. blev blööt usch. sedan fick jag skynda mig tillbaka till gympasalen och duscha osv, och där väntade johanna på mig (a) men hon hade glömt sina skor på kasen? haha sååå ah, vi skulle ju på återläsning kl 2 men kom dit kl halv 3, lite streissig fick jag johanna och moa. men men, det gick bra. sedan vid bussen hem fick ngra getingarna ryck mig och johanna. hahah omg.. men ska sluta skriva nu och plugga, pusshej!


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

AAAAAASKUL IDAG <3

2010-09-15 @ 17:17:00
Postat av: Anonym

Vilka på bilden ?

2010-09-16 @ 14:38:30
Postat av: alice

sjukt snygg bild§§§§§§§

2010-09-19 @ 22:04:12
URL: http://bbaraemmies.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0