är det lungt om jag kallar dig baby?

Shooo här kommer min dag i ord

Vaknade imorse av att solen sken in i mitt rum och de va as varmt, fixade mig snabbt sen drog jag och mötte mäki vid 12 typ, vi drog hem och sen tog vi bussen vid halv 1 ut till herresta, drog bort till skate parken och träffade gött folk! :D sen smsade amanda och paulina och sa att dom var påväg! dom kom, men sen fick vi för oss att vi skulle dra till torp, mc för att köpa glass, mh jo visst, vi drog dit sen kom mäki och vetle dit!
Vi har:
* Gått runt på torp
* Suttit på donken med varsin glass
* Skatat bakom bil tema, jag kan tyyyp skata! ;)

Stackars vetle som ramlade och skada ryggen, men det fixa mäki, haha med att knäcka ryggen på han ;)

Sen kom pappa och hämta mig vid 8, jag har alltså typ spenderat hela min dag ute, det är ju ffs typ sommar ute? :D Det ska bli lika varmt hela veckan, bästa påsk lovet eller vad? :D

Imorgon blir det att vara med hanna, vi ska dra till skeppan och sola! Vi tar även med oss jordgubbar, choklad och grädde ;)

Ska dra mig nu, ha de gött! :D


Jag och min goe kompis, lillen :)


Vetle blev jätte glad förut över en go sak ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0