Dance the night away

Tjennnnare bloggen. sitter här just nu i bibblan med oskar och grejjar lite med tekniken! :p Idag slutar jag vid kvart i 3 och då drar jag och hanna ut till torp för att köpa godis och sånt inför lägret, haha kommer ju bli sååååå kul på lägret, not! -.- Efter denna lektionen så har vi musik as länge, sen lunch. Sen tre lektioner, sen slut! jippie.

- Är lite smått sur, det är jobbigt just för jag vet inte vem jag ska tro på. Det har hänt en liten sak som jag dampar nästan sönder på, fast egentligen är det ingen sak att bli sur över, för om det är sant som du säger är allting LUNGT!

Men ska dra mig nu, slutar om 10 min och man vet ju aldrig när läraren kommer, pushej
´

haha, snygging!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0