dreaming people

Halloj, för typ en timma sen drog mäki, hihi han kom tillslut! tur det, annars... haha jag skojja!
Vi gjorde väll inget speciellt, kollade på tv och grejja med min iphone, hehe. vääääldigt kul
Imorgon blir det plugg antaglien, de samma på onsdag & torsdag, sen blir det nooooog rockcafé på fredag och gbg på lördag med hanna! :) Blev så glad förut, jag ska nog följa med hanna igen till strömstad och fira midsommar, det var så sjuuukt jävla kul sist gång, jag är seriös, obeskrivligt, oslagbart! haha, bara hanna fattar såklart ;) Men ah, jag ska nog ta och lägga mig snart eftersom jag är sjuuukt trött, pusshej :*


-I close my eyes and I can see a better day

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ser mäki ut?

Lägg ut bild :D

2011-04-05 @ 20:03:22
Postat av: dassdaadasd

bajs på dig...

2011-04-06 @ 10:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0