drop dead (beautiful)

Shoooo! kom nyss hem från torpan ! fick inget med mig hem, haha no lifer, jooo utan jag har gått runt på torp med mäki, eller ah mest han fast först för vi med vetle också. Typ den sista timman träffade jag och mäki hanna, vi köpte glass även om det var svin kallt ute! :P ehm, japp! Sen tog vi bussen hem och nu sitter jag här, funderar grovt på att ta mig en macka eller nått! ;) Imorgon ska jag iallafall vara med vetle hanna och mäki en stund, sen på kvällen blir det rock caféééé, yey. Har iallafall bestämt vad jag ska ha på mig morgon, love it! en snygg tröjja från my sistaaah, hihi. aja puss ska dra mig, vi hörs tomorrow, pusss igen! ;) :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0