Hey baby drop it to the floor

Shoooo nu ska ni få ett inlägg av lilla mig ;)
I fredags var jag på rockcafé som ni redan vet, efter gick jag och hanna hem till henne. Jag sov över där, vi skulle kolla på en film men stängde av den för den verka as dålig så vi låg och snacka istället, as mysigt ;) Sen på lördagen skulle hanna iväg så jag åkte hem, när jag kom hem fixade jag mig sen drog jag till torp och träffa vetle och mäki, sen drog jag hem och vänta på mäki men han kom aldrig, haha. Det blev lite krångligt med bussar och allt så det blev inget. Så jag drog ner till stan, köpte godis och hyrde film! As spännande film!

Blev inte så sent igår, gick väll och la mig vid 1 eller något, somnade direkt.. tror jag! Hahah men idag ska jag iallafall vara med mäki tror jag, puss hej.. ska dra asså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0