I found myself in happiness with you

hejhejhejhejhej! kör på ett lnlägg igen, tror det inte blir så många idag, ksk kör på ett tidinställt inlägg maybe ;) Nu vet jag vad dom håller på att bygga här utanför, jo ett ålderdomshem, hur kul är inte de? :D haha, nu har iallafall jag städat min garderob och jag ska bara damsuga mitt rum sen är det klart :D Sen kommer hanna till mig, hon erbjöd sig nyss att sminka mig, ops.. hoppas hon gör det snyggt bara ;) Nä nu får jag ta och städa ithink så jag blir klar med skiten, haha HEJ DÅ pusshej ;)


bild från i somras, tror ja :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

på den här bilden har du ju långt hår, men i inlägget över - inte lika långt.. Hade du löshår eller något i sommras? :)

2011-04-20 @ 22:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0