never say never

Shoo girls and boys, shoooo! Idag hade jag prao, vad fick jag göra på en frisör salong? jo jag har gjort frisyrer på dockor, städat, grejjat med en Ipad, gått ut med en hund osv. Började vid 9 och slutade vid kvart i 4. Imorgon börjar jag vid 10 och jag ska fråga om jag får sluta vid kvart i 3 som jag brukar sluta på fredagar, okeeej :D Idag har jag varit med vetle, vi har kollat på film ,hahahha spy kids, eller vafan det heter as kul, fast ne :D också har vi varit ute och chillat på cyyklar, ahja, ska dra mig nu snart lov också love it! :D

Have I blivit ehm.. wierd? jag har alltid tyckt att justin bieber suuuger, men så har jag lyssnat på never say never den är faktiskt rättso bra för att vara justin bäver

Justin Bieber – Never Say Never

Och här är min playlist för er som vill kollaaA
mooollys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0