My heart beats for you, so listen close

hej! jag har ny design, ser ni den? det krånglar på min data, så jag kan inte se den :/ Men vi får hoppas att den dyker upp om ett tag hehe! :) Nu sitter jag och pluggar engelska som vi har tills imorgon! Jusste, vi var och sjöng med alla musik klasser, och några fler körer i folkets hus med några afrikaner, riktigt kul!! och snygga afrikanska killar ;) ooh haha! ska ha någon konsert i november eller när det nu va? aja, ska forsätta plugga nu, kanske upptaterar lite senare från mobilen eller nåt, puss!
sööööööööta cheyer! MEN ey , jag försöker göra bilderna större, men det funkar icke? cp..

Kommentarer
Postat av: nathalie

riktigt fin blogg mollsi :)<3

2011-08-31 @ 22:03:52
URL: http://vahtera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0