unfriend you

tjoo shenna breee, idag efter skolan drog jag och natta till stan, sen tog vi bussen till torp, provade lite kläder, la även undan lite saker som jag förmodligen ska köpa imorgon ;) as snyyyyggt! Sen när vi var på donken, fick jag så sjukt ont i magen av allt skratt, de va sjukt. hahah jaja iallafall, ihelgen kanske de bli junkfest?? ingenaning, eller så kanske jag drar till munkedal,elle vart jag skullee, vi får se iallafall, en sak är säker, jag ska sova länge. Puss!
En sak till, TAKE ME BAAACK!! vill bada i detta vattnet nuuuu
Man kunde GÅ hela vägen bort till den ön på bilden, fast gjorde aldrig de, hahah var as jobbigt + läskigt med massa fiskar som attakerade :O :O

Kommentarer
Postat av: frida

tack me back to the paradise city !!!!! <3

2011-08-26 @ 07:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0