yeeeeah

Kom precis hem från en go dag med aggiebaggie, mötte först upp henne på stan, vi satte oss på torget och tog en fika (y) Sen tog vi moppen ut till monalisa så hon fick tanka, sen torp, sen kurveröd träffade andré och andré, sen till ö&b, sen ut till torp igen för att käka, sen skjutsa aggie hem mig. Ska snart ta mig en dusch, och sen plocka iordning lite på mitt rum ;) HAHAHA aggie är såå faaarlig på vägarna, hon gasa på, så såg hon inte ett gupp så vi hoppa till som fasen, hahaha höll på å dö varje gång hon åkte på flera gupp, åh guud ;) Men imorgon som sagt ska jag vara med hanna, joel å sebbe, kommer bli grumt, men vi hörs, puss å kram :)
meeeeen cp kunde inte lägga upp ngn bild -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0