baby let me love you long time

hahaha har haft as dålig uppdate, i know ! sorry, men iallafall så gick dagen as segt fast ändå inte, så efter skolan drog jag till stan med aggie, där träffa vi några, såg även jojje som jag inte har träffat på hundratals år :o
Sen drog jag med mamma gittan o frida å träna cirkel träning, riktigt bra å kul ! haha ;) FREDAG IMORGON!! aaah, fan va gött säger jag bara. Ska sova as länge på lördag har jag besämt, är hur trött som helst ! Ska dra och sova nu orkar inte mer, haha jag klarar inte detta ljus på datan, så godnatt everybody !

haha naaaaw! bild från förra, kanske förrförra året, nej! :o eller venne kanske tagen igår btw?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0