det var på tiden, hehe

du får inte göra om mitt namn och börja kalla mig för din
du får inte ha mig som en dröm när jag vill vara din verklighet

Jaja bloggandet har gått segt dem senaste dagarna, men ibland har man faktiskt inte bara lust att sitta här och skriva, hehe men iallafall idag var jag och frida på motionhuset, där sola jag och vi träna! Sen drog vi in till stan och köpte hem oss Cactus sallad å drog hem för att kolla på film, riktigt mysigt en söndag som denna, klockan börjar närma sig mot halv tio och jag ska snart gå ner med datan till min käre far, vi har "bara" en data i detta hus pga att den andra har pajjat helt så vi får dela på en, fast mest kan jag säga att jag sitter vid denna data! usch, känner mig som en datanörd ibland, men aja.. det är väll så det är antar jag, nu ska jag gå ner så vi hörs, langar en härlig bild från i somras så hörs vi someday, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0