Min härliga dag:

Hej hej, har haft en sjukt bra, underbar, rolig dag med massa gott folk!

Hela dagen började med att jag hade ställt klockan, hehe på 10.00! Va as pigg när jag vakna så fixa jag mig, käka sen kom hanna och hon färgade mitt hår, äntligen försvann min snygga utväxt! Sen tog vi bussen till stan, seriöst 3 sura buss chaffisar på en dag! alla var så j*vla sura -.-

iallafall så ringde vi joel och sa att vi var påväg så när vi gick o satte oss på mc kom joel å några, sen gick vi ut för vi såg mäki, jag har juinte träffat honom på jätte länge, så snacka vi med dom och dom skulle till torp, då fick jag o hanna för oss att vi också skulle dit, så ah vi tog bussen, på bussen gick pontus, joel, nathapon, nathakrit, mattias, jojje å säkert massa mer, orkar inte säga alla.

så åkte vi ut dit, på torp gick vi mest runt, satt på mc å tröka, ah. så blev en viss jojje sur... EH! fast han är inte sur längre :) hehehe sen drog jag och hanna hem vid 20 över 8, åså var det en random tant som flippade sönder på chaffisen och hon satt och skrek och hon började gråta o bara " du fattar ju inte att du förstår mitt liv, jag mår så jävla dåligt " hahah, alla satt o små flinade :D

DAGENS FAIL:
Jag och Hanna körde " gul bil " jag ledde med en bil, så kom det en gul bil, båda gick och kollade åt varsit håll så fick vi syn på bilen, båda vände sig mot varandra och skrek som fan, och slog till varandra as hårt! haha så fult :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0