What the hell?

Halluu, kom precis hem från stan.. har varit där med hanna, hela dagen började med att jag vaknade upp i mitt rum med alicia vid 12 kanske, så vi drog oss upp och käka frukost sen messa jag hanna och hon kom typ efter en timma, då drog vi till stan där köpte vi hårfärg..mörkbrun! ;)

Sen drog vi till donken för att käka men det var fullt över allt så vi drog till kampen och satt där, efter en timma typ drog alicia hem, jag och hanna drog tillbaka till donken och där köpte vi mc chicken, sen efter köpte vi milkshake å då kom mattias, haha någon 97a ! Sen drog han och efter ett tag kom värsta random gänget med killar och satte sig hos oss, vi var med dom as länge.. haha as kul ju! 

Sen tog jag och hanna bussen hem, vi ska träffa dom killarna imorgon också fast först ska hanna färga mitt hår :D

 



Niceeeeee! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0