Yes, you got a point

Killen säger: Jag älskar dig!
men menar: tills jag hittar en ny
Tjejen säger: Jag älskar dig!
men menar: tills du krossar mitt hjärta


Hallu allihopa, sitter här nu och chillar! har precis fått 3 rätters utav matilda och mamma, mums! Idag var det INVIGNING! Det var grymt! och alla som missade det och vill se det kan gå in på denna länken, tryck här!

Jajaaa, ganska så chill helg faktiskt imorgon ska jag skriva på svenska/kemi + engelskan! Sista veckan i skolan innan lovet så nu köööör vi, höhö. Tänkte faktiskt sluta skriva nu, men jag har iallafall haft en grym dag + kväll idag, hoppas ni har haft detsamma! Pusss love from meeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0