jag gav aldrig upp dig när du försvann

har ingen blogg lust alls, kan väll bara säga att jag sov över hos jennifer igår, vi gick o la oss vid halv 3. vaknade vid kvart över 1. Jaha ja, trötta små brudar som vaknar sent på en lördag, hur ska söndagen börja för mig? :O Idag har vi iallafall bara tagit det lugnt. Vi hade väll några planer för idag men vi hade inte dirket någon lust så vi stannade hemma, vi kollade på piranha grymt bra film :) orkar inte förklara hur den var, ni kan väll söka på youtube eller ngt liknande. den kommer iallafall ut på bio 27 agusti så ett tag för er som vill se den.

Imorgon tror jag det är kalas för min kusin, hon fyllde år nere i chile. Men imorgon ska hon ha kalas för resten av släkten, vi hörs imorgon. Ska nog gå ner nu och mysa med mamma och pappa å godis, hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0