kärlek vid sista ögonkastet

Sååå himla segt i skolan så jag tror jag dör, fast tänk positivt nu är veckans jobbigaste dag slut. Imorgon är det onsdag och då är det en kort dag med ganska soft lektioner efter skolan blir det konfa, sen efter d drar jag hem och pluggar gärnet. Tänkte faktiskt göra matten läxa idag så jag är klar med det, denna veckan har vi kvar spanskan fysiken hemkunskapen och matten ;p, men iallafall dom har typ världens rea på torp vill ha vill ha, snart kommer sommar/vår kläder aaah! svensk sommar♥ längtar sjukt till juni för då ska jag till grekland med min familj, alicias familj & frida och typ massa mer, 20 pers eller något. Jegarns vad jag ska steka o bli brun, haha men idag var det värsta vårkänslan ju? snön håller på att smälta bort och solen skiner

Men ska fortsätta plugga nu så puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0