tråkigt inlägg för en gång skull

Hejhejhej, ah jusste det är måndag idag, skola imorgon. Det var skola idag, inte för jag var där då men ah, nu sitter jag här och skriver på So;n. kill me, orkar inte, dör snart. haha nej men tuuur så har vi inte alls mkt denna veckan, ska tvinga agnes skickade några engelska fraser till mig för jag har lixom glömt dom i skolan, hehe..

Såhär kul har jag, nej inte alls kul. Sitter här i min ensamhet utan musik o allt. Snart är jag iallafall klar med två kyrkor, pallar inte skriva om tre, okej. Så jag skriver om två, jaja. Kom på förut att man ska ju jämnföra allt också, något kul. fast ne. Gud va tråkigt, ska fortsätta med detta liv nu hejdå, puss då.

ser ut som en brutal liten bitch på denna bilden -.- ääh

Kommentarer
Postat av: aggebagge

bara för att klargöra gumman, du ÄR en bitch ! <3<3<3<3<33<3

2011-01-24 @ 20:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0