hanna patrik andré sebastian

Hallo, vaknade för en stund sen, är sjukt trött. skulle egentligen varit med hanna idag, men jag har en massa att fixa med hemma tex. städa mitt rum (?) och ikväll ska jag och min lillebror ha en myskväll ensamma, blir väll att käka ostbågar och kolla på bananer i pyjamas, aw! vädret får mig att känna som att det är höstlov.. vakna sverige det är sommarlov?! :O iallafall igår var jag och hanna med putte och nm, vi drog till skogslyckan och köpte glass och satt och tjöta, sen drog vi hem till mig, sen drog dom. efter ett tag träffade vi sebastian, jag och hanna. vi satt ute i hängmattan och gjorde.. inget alls. ungefär vid 10 drog hanna hem, och jag satte mig vid datan, sen gick jag och la mig. kommer ha en ganska tråkigt, men ändå soft dag idag, bloggar mer sen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0